Travelgo

Χειμερινή ανάπαυλα στη Θεσσαλονίκη

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Κείμενο: Travelgo Team

Εμείς βρήκαμε ως αφορμή τη μεγάλη δοκιμή του νέου Audi RS e-tron GT για να ταξιδέψουμε στη Θεσσαλονίκη. Εσείς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη πρόφαση

Κάποιες φορές χρειάζεται να γεμίσεις τις μπαταρίες σου - και μάλιστα με μια fast track, μεγάλης έντασης και μικρής χρονικής διάρκειας φόρτιση. Τις στιγμές αυτές δεν χρειάζεσαι δικαιολογίες. Παίρνεις μια άδεια, έναν καλό φίλο ή φίλη και οδηγείς με τα μάτια ανοιχτά και τις κεραίες σηκωμένες για να πιάσεις όσες περισσότερες εικόνες μπορείς και να τις αποθηκεύσεις στο σκληρό της ψυχής σου. Για να ολοκληρωθεί μάλιστα η εμπειρία, επιλέγεις δωμάτιο και σε ένα εξαιρετικό ξενοδοχείο όπως το Porto Palace Hotel και έφυγες.

Αφήνοντας πίσω τη Μπάρμπαρα

Το ταξίδι μας προς τη «Νύμφη του Θερμαϊκού» δεν ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς. Λόγω πολλών διαδικασιών που είχαμε να προγραμματίσουμε και πολλών εμπλεκόμενων προσώπων, δεν μπορέσαμε να αλλάξουμε την ημερομηνία της αναχώρησής μας από Αθήνα για Θεσσαλονίκη, η οποία συνέπεσε με το τελευταίο κύμα της μεγάλης κακοκαιρίας Μπάρμπαρα.

photo credit: Βασίλης Κωστάκος

Στις 8 Φεβρουαρίου λοιπόν επιβιβαστήκαμε σε ένα super GT, αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, τόσο σπάνιο στη χώρα μας όσο και οι λεμούριοι: το εκπληκτικό - όπως αποδείχτηκε στη συνέχεια - Audi RS e-tron GT. Με 600 περίπου ίππους στο δεξί μας πεντάλ και πλέον των 400 χιλιομέτρων αυτονομία με μια πλήρη φόρτιση των μπαταριών, η διαδρομή προβλεπόταν συναρπαστική. Και ήταν, αλλά για όλους τους αντίθετους λόγους.

Βλέπετε μόλις περάσαμε τα πρώτα διόδια Αφιδνών με κατεύθυνση προς Λαμία, ο καιρός που στην Αθήνα φαινόταν να έχει ξεθυμάνει, εκεί έσπερνε νιφάδες σε μέγεθος πεταλούδας. Ο κρατικός μηχανισμός είχε ξυπνήσει και τα εκχιονιστικά μαζί με τις αλατιέρες έκαναν δουλειά, οι ταχύτητες όμως ήταν χαμηλές, όπως και η θερμοκρασία. Η δεύτερη υπό του μηδενός, οι πρώτες λίγο πάνω από τα 100 χλμ./ώρα, στην καλύτερη περίπτωση.

photo credit: Βασίλης Κωστάκος

Στο Μαρτίνο τα πράγματα είχαν πλέον γίνει απογοητευτικά, καθώς ακολουθούσαμε τις αλατιέρες με ταχύτητες ηλεκτρικού πατινιού. Και έτσι φτάσαμε στην πρώτη μας στάση για φόρτιση στην Αταλάντη, όπου ευτυχώς το incharge της nrg έχει τοποθετήσει ταχυφορτιστή 180 kW και έτσι δεν θα καθυστερούσαμε πολύ. Φυσικά, μετά από 4 ώρες περίπου με το μάτι γαρίδα και τις αισθήσεις μας στο 110% λόγω της επικινδυνότητας του δρόμου και της ομίχλης, η ανάπαυλα ήταν κάτι παραπάνω από ευπρόσδεκτη.

Περίπου μια ώρα μετά - όχι για να φορτίσει το αυτοκίνητο αλλά για να συντονιστούμε με όλη την ομάδα που περιλαμβάνει φωτογράφο και δύο ακόμα δημοσιογράφους- συνεχίσουμε την πορεία μας προς βορρά. Πλέον οι συνθήκες είχαν γίνει καλύτερες και οι ταχύτητες σταθεροποιήθηκαν μέσα στα νόμιμα όρια των 110 – 130 χιλιομέτρων.

photo credit: Βασίλης Κωστάκος

Πέραν όμως από τις δυσκολίες, τα έντονα καιρικά φαινόμενα δημιούργησαν και ένα εντυπωσιακό και ταυτόχρονα εξαιρετικά σπάνιο φαινόμενο στα νότια και κεντρικά τμήματα της χώρας μας: Aπό την Αθήνα και περίπου μέχρι τη Λαμία, για περισσότερα δηλαδή από 200 χιλιόμετρα, τα πάντα ήταν λευκά. Βουνά, πεδιάδες, παραλίες, όλα άσπρα. Μια εικόνα μοναδική, της οποίας η αναπαραγωγή για τόσο μεγάλη απόσταση προσωπικά δεν μας είχε τύχει ξανά. Έτσι, μας είχε δημιουργηθεί η αίσθηση ότι αλλάξαμε χώρα. Την ίδια στιγμή, το χιόνι «έκρυβε» πολλές άθλιες ανθρώπινες αισθητικές παρεμβάσεις - κυρίως δομικές - αλλά και τα πολλά σκουπίδια εκατέρωθεν των κατευθύνσεων κυκλοφορίας, εξωραΐζοντας με ένα σπάνιο οπτικό αποτέλεσμα τη διαδρομή.

Καθώς έπεσε η νύχτα στη διαδρομή, ήρθε και η ξαστεριά, ενώ μετά τη Λάρισα δεν υπήρχε ίχνος χιονιού στα πεδινά σημεία. Περίεργη εναλλαγή και εκτός κάθε προσδοκίας, καθώς οι κάτοικοι της Αθήνας και το νότου της χώρας συνολικά, έχουμε μάθει να περιμένουμε τη διαμετρικά αντίθετη εικόνα του καιρού «ανηφορίζοντας» βόρεια.

Η όαση του Porto Palace Hotel στη Θεσσαλονίκη

travelgo.gr

Τελικά φτάσαμε στη Θεσσαλονίκη και στο Porto Palace Hotel κατά τις 22:15 τη νύχτα, έχοντας ξεκινήσει από Αθήνα περίπου στις 13:00. Ευτυχώς όχι κατάκοποι, παρά το γεγονός ότι στο 50% της διαδρομής οδηγούσαμε με την προσοχή μας στο 100%. Ας όψονται οι αστείρευτες Grand Tourismo αρετές του Audi RS g-tron GT. Εντυπωσιακή όμως ήταν και η εικόνα του ξενοδοχείου. Στεγασμένο στο ιστορικό κτίριο του 1913 και διατηρώντας τη βιομηχανική του αρχιτεκτονική, ξεχωρίζει από οποιοδήποτε άλλο στη Θεσσαλονίκη.

Εν τω μεταξύ είχαμε επικοινωνία με το ξενοδοχείο για να προλάβουμε ανοιχτό το εστιατόριο ώστε να δειπνήσουμε, χωρίς να χρειαστεί να φύγουμε και πάλι προς το κέντρο της πόλης. Το εξαιρετικά ευγενικό προσωπικό φρόντισε ώστε ο σεφ να έχει έτοιμο ένα μενού τριών πιάτων για τέσσερα άτομα, παρότι η ώρα που τελικά κατεβήκαμε για φαγητό ήταν κοντά στις 23:00. Το μενού ήταν εξαιρετικό γευστικά, ζεστό, άριστα και άμεσα σερβιρισμένο, παρότι την ώρα εκείνη είμαστε οι μόνοι που είχαμε απομείνει στο εστιατόριο. Τους ευχαριστούμε πολύ.

photo credit: Βασίλης Κωστάκος

Να σημειώσουμε ότι το Porto Palace Hotel στη Θεσσαλονίκη το επιλέξαμε για τον αχανή χώρο στάθμευσης που διαθέτει, για τους δύο διαθέσιμους φορτιστές - καθώς στο ταξίδι μας είχαμε ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο ως συνοδευτικό - και φυσικά για την ιδανική του θέση πολύ κοντά στο κέντρο αλλά στην είσοδο της πόλης, που καθιστά όλες τις μετακινήσεις πολύ εύκολες. Βρίσκεται στην περιοχή του Νέου Λιμανιού της Θεσσαλονίκης και είναι εύκολα προσβάσιμο, επίσης, από το αεροδρόμιο.

travelgo.gr

Μετά το φαγητό, κατευθυνθήκαμε σε δύο από τα 175 δωμάτιά του, χωρισμένα σε Comfort, Superior καθώς και πολυτελείς σουίτες Business, Executive, Presidential και Vice Presidential. Όλα τα δωμάτια προσφέρουν πλούσιες παροχές, γραφείο εργασίας και δωρεάν WiFi.

Παρότι το ίδιο βράδυ στο Porto Palace Hotel ξεκινούσε η διοργάνωση ενός πολύ μεγάλου συνεδρίου εκατοντάδων ατόμων και ταυτόχρονα φιλοξενούνταν και σχολικές εκδρομές, η ησυχία στα δωμάτια ήταν απόλυτη. Το ξενοδοχείο διαθέτει 5 πλήρως εξοπλισμένες αίθουσες συναντήσεων και 5 μεγάλες συνεδριακές. Ταυτόχρονα είναι το μοναδικό ξενοδοχείο στη Θεσσαλονίκη που διαθέτει αίθουσα χωρητικότητας έως και 2.500 ατόμων, την ιστορική Grand Pietra Hall, που αποτελεί τη μεγαλύτερη ξενοδοχειακή αίθουσα της Βόρειας Ελλάδας.

Την επόμενη ημέρα το πρωί διαπιστώσαμε επίσης ότι το πρωινό ήταν εντυπωσιακό σε ποσότητα και ποιότητα, ικανό να σε κρατήσει αυτό και μόνο δραστήριο όλη τη μέρα. Το Porto Palace Hotel Thessaloniki σερβίρει το καλύτερο ελληνικό πρωινό της Θεσσαλονίκης και τα menu του αποτελούν πραγματική γευστική εμπειρία.

travelgo.gr

Ειδικά δε κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, το bar & restaurant URSA MINOR σερβίρει τα πιο γευστικά signature cocktails και γαστρονομικές προτάσεις που υπόσχονται να σας εντυπωσιάσουν, στο πιο ατμοσφαιρικό σημείο της πόλης.

Στη Θεσσαλονίκη υπό ιδανικές συνθήκες

Από την ειδική εκπομπή στην τηλεόραση του ξενοδοχείου ενημερωθήκαμε πολύ συνοπτικά για όλα τα αξιοθέατα της πόλης, αλλά και για το γεγονός ότι το Porto Palace Hotel Thessaloniki προσφέρει στους επισκέπτες του mini bus, το οποίο σε συγκεκριμένες ώρες αναχώρησης και επιστροφής, τους μεταφέρει στο κέντρο της πόλης. Εν τω μεταξύ η πρωινή ομίχλη είχε δώσει τη θέση της σε ένα λαμπερό ήλιο ο οποίος, παρά το τσουχτερό ακόμα κρύο, επέβαλλε περπάτημα.

Πηγή: Shutterstock

Αφού λοιπόν φωτογραφήσαμε το Audi RS e-tron GT, περπατήσαμε το εκπληκτικό παραλιακό μέτωπο της πόλης και ξεκουραστήκαμε στα πολύβουα καφέ της, επισκεφθήκαμε το Λευκό Πύργο, κάναμε μια βόλτα προς την Καμάρα και το μεσημέρι πήγαμε για τα ψώνια μας στην ανακαινισμένη και πανέμορφη Αγορά Μοδιάνο, Ερμού 24 και Βασ. Ηρακλείου 33.

photo credit: Βασίλης Κωστάκος

Με το αυτοκίνητο, αξίζει μια βόλτα προς Νέα Κρήνη για ψαράκι, ενώ το απόγευμα και το βράδυ, μια βόλτα στα Λαδάδικα, που σε ταξιδεύουν πίσω στις ένδοξες ιστορικά περιόδους της πόλης, όταν αυτή ήταν ένα σταυροδρόμι φυλών, πολιτισμών, θρησκειών και φυσικά μοναδικά απολαυστικών γεύσεων.

Αρκεί μια ημέρα για να γεμίσεις με Θεσσαλονίκη; Φυσικά όχι, αλλά αρκεί για να πάρεις μια πρώτη γεύση. Η οποία, το δίχως άλλο, θα σου ανοίξει την όρεξη για πολλές ακόμα αποδράσεις. Ταυτόχρονα εμείς που είχαμε περίπου δεκαπέντε χρόνια να επισκεφτούμε την πόλη και να διανυκτερεύσουμε σε αυτή, απολαύσαμε με το παραπάνω τις πολύ αναβαθμισμένες υποδομές φιλοξενίας του Porto Palace Hotel Thessaloniki το οποίο αποδείχθηκε «λίρα» από κάθε άποψη.

Μην το αναβάλετε λοιπόν: η πανέμορφη Θεσσαλονίκη και το Porto Palace Hotel σας περιμένουν, για να βιώσετε το απόλυτο στην φιλοξενία, τη διασκέδαση και την ψυχαγωγία, μέσα από τη γνωριμία με το υπέροχο σύγχρονο πρόσωπο της πόλης αλλά και τη μεγάλη ιστορία της.