Travelgo

Στη Ζάκυνθο συναντήσαμε την τελευταία κοντεσίνα του Ιονίου

ΖΑΚΥΝΘΟΣ
    Κείμενο: Travelgo Team

Περάσαμε τρεις μέρες στο Contessina Suites & Spa στο Τσιλιβί κάνοντας το καλύτερο ποδαρικό για το φετινό καλοκαίρι.

Οι μόνες μου επαφές με τα Επτάνησα, μέχρι να επισκεφτώ το πολυτελές Contessina Suites & Spa της Ζακύνθου, αφορούσαν κάποιες ολιγοήμερες οικογενειακές διακοπές πριν δέκα χρόνια στην Κεφαλλονιά και μία εβδομάδα με φίλους στο κάμπινγκ στο Καψάλι στα Κύθηρα. Και από τα δύο αυτά ταξίδια έχω πολύ ευχάριστες αναμνήσεις, ωστόσο τα περισσότερα πράγματα που γνώριζα μέχρι χθες για τα Επτάνησα και δη για την Ζάκυνθο δεν προέρχονταν από τις εκεί επισκέψεις μου, αλλά από τα media και ταξίδια φίλων.

Για μένα Επτάνησα ήταν οι παραλίες του Ναυαγίου, του Μύρτου, των Εγκρεμνών, διακοπές με σκάφος στο Ιόνιο και ξέφρενα πάρτι βορειοευρωπαίων τουριστών στον Λαγανά. Μετά από τρεις, όμως, μέρες στο Contessina Suites & Spa στο Τσιλιβί, η Ζάκυνθος μού συστήθηκε από κοντά, από την αρχή. Περιλάμβανε, ένα ξενοδοχείο που από μόνο του αποτελούσε μια μοναδική εμπειρία -θα αναλύσουμε παρακάτω τους λόγους -, μια φάρμα στην οποία θα μπορούσα εύκολα να περνάω έξι μήνες τον χρόνο, πολυτελείς κατοικίες με θέα το Μαραθονήσι και ινσταγκραμικές φωτογραφίες από το Ναυάγιο.

Το αριστοκρατικό Contessina Suites & Spa

travelgo.gr

Στη Ζάκυνθο φτάσαμε μια Παρασκευή του Ιούνη με αεροπλάνο. Η πτήση με την Sky Express από το Ελευθέριος Βενιζέλος μέχρι το Διονύσιος Σολωμός κράτησε περίπου πενήντα λεπτά. Εκεί μας υποδέχτηκε ένα βανάκι, το οποίο μας οδήγησε στο Τσιλιβί και συγκεκριμένα στο Contessina Suites & Spa, ένα συγκρότημα 5 αστέρων, μόνο για ενήλικες με 64 σουίτες, μόλις 100μ. από την παραλία.

Το ξενοδοχείο εμπνευσμένο, όπως υποδηλώνει το όνομά του, από τις κοντεσίνες του νησιού, φιλοδοξεί και καταφέρνει να μεταφέρει τον σύγχρονο ταξιδιώτη πίσω στην πλούσια εποχή του «Φιόρου του Λεβάντε».

Η αγάπη των ιδιοκτητών για το αριστοκρατικό στιλ και την αρχιτεκτονική της παλιάς Ζακύνθου ήταν η κατευθυντήρια δύναμη για το αρχιτεκτονικό γραφείο Block722 (των Σωτήρη Τσέργκα και Κάτιας Μαργαρίτογλου) που ανέλαβε να ενσαρκώσει το όραμα των αδερφών Γιώτας και Λευτέρη Μωραΐτη. Θυμίζοντας σπίτια-«οικόσημα» της εποχής, αλλά με σύγχρονη προσέγγιση, το Contessina Suites & Spa είναι μια design όαση από κομψούς μινιμαλιστικούς χώρους, με τα ντόπια υλικά εμφανή σε κάθε γωνιά.

Μετά από ένα απεριτίφ γύρω από την εξωτική κεντρική πισίνα του ξενοδοχείου, στα νερά της οποίας καθρεφτίζεται η ομορφιά μιας μικροσκοπικής πλωτής πόλης με στοές, καμάρες και μπαλκόνια το πάντα πρόθυμο να μας εξυπηρετήσει προσωπικό του ξενοδοχείο, μας οδήγησε στις σουίτες μας.

travelgo.gr

Εκεί ήρθα αντιμέτωπος με την πρώτη μεγάλη έκπληξη του τριημέρου. Πλάι στο διπλό κρεβάτι υπήρχε ένα τζακούζι, στο οποίο «βούτηξα» με λαχτάρα για να χαλαρώσω από το ταξίδι. Όπως πληροφορήθηκα στη συνέχεια, όλες οι σουίτες του πρώτου ορόφου έχουν τσακούζι, ενώ αυτές του ισογείου διαθέτουν ιδιωτική πισίνα. Το βράδυ μας περίμενε γεύμα πλάι στην πισίνα του ξενοδοχείου, το οποίο είχε επιμεληθεί ο διάσημος chef Χριστόφορος Πέσκιας και εκτέλεσε ο chef Ανδρέας Βγενόπουλος.

Το μενού περιλάμβανε σασίμι λαυράκι, μοσχαρίσιο καρπάτσιο, καραμελωμένο χέλι (το πιάτο που ξεχώρισα), φαγκρί πουτανέσκα, μοσχάρι γάλακτος σοφρίτο και για επιδόρπιο ημισφαίριο σοκολάτας και μακαρόν. Σε συνοδεία με καλό κρασί και ζακυνθινές καντάδες που μας τραγούδησαν ζωντανά ντόπιοι καλλιτέχνες έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο η πρώτη μας βραδιά στη Ζάκυνθο.

Το ινσταγκραμικό Ναυάγιο

travelgo.gr

Η δεύτερη μέρα ξεκίνησε με ένα πολύ δυνατό πρωινό πλάι στην πισίνα. Στον διαθέσιμο μπουφέ μπορούσες να βρεις ό,τι ήθελες (από αλλαντικά, τυριά και φρούτα μέχρι μαρμελάδες, γλυκά και ενεργειακές μπάρες) αρκεί να φορούσες τα γάντια και την μάσκα σου για να προφυλάξεις τον εαυτό σου, αλλά και τους γύρω σου από τον πανδημία. Με μάσκες μας εξυπηρετούσε προφανώς το προσωπικό του ξενοδοχείου σε όλη τη διάρκεια του τριημέρου.

Αφού πήραμε τις απαραίτητες βιταμίνες (ίσως και κάμποσες παραπάνω) ξεκινήσαμε την διαδρομή μας προς το θρυλικό Ναυάγιο. Με ένα σκάφος που ξεκίνησε από το λιμανάκι του Αγίου Νικολάου περάσαμε από σπηλιές και μερικά μικρά «ναυάγια» μέχρι να φτάσουμε στο κανονικό. Ο λόγος για πολύ μικρές παραλίες με λευκή άμμο και στο background τους κάθετους απόκρημνους βράχους σαν αυτούς του Ναυαγίου.

Όταν φτάσαμε στο πραγματικό Ναυάγιο, καταλάβαμε γιατί η φήμη έχει φτάσει στις άκρες όλου του κόσμου. Τα νερά ήταν πρασινογάλανα, η παραλία λευκή και στην μέση της το σκαρί του πλοίου με τα λαθραία τσιγάρα που ναυάγησε εκεί το 1980. Αφού γεμίσαμε και το δικό μας Instagram με φωτογραφίες του πλοίου και της παραλίας, βουτήξαμε στα κρύα και πεντακάθαρα νερά του που το χρώμα τους μας έκανε να νιώθουμε λες και είχαμε βουτήξει σε πισίνα. Το απόγευμά μας βρήκε για γεύμα στο Ξύγκι, ένα ορεινό χωριό της Ζακύνθου, από το οποίο όσο απολαμβάναμε ψάρια και κρεατικά είχαμε θέα το Ιόνιο.

Επιστρέφοντας στο Contessina Suites & Spa ήπιαμε Aperol Spritz πλάι στην πισίνα. Στο bar του ξενοδοχείου μπορείτε να βρείτε μεγάλη λίστα με cocktails, αλλά και πλούσιο μενού με σαλάτες, ζυμαρικά και burgers για να τα συνοδέψετε.

Το πικ νικ στη φάρμα

travelgo.gr

Την τρίτη μέρα μετά από ένα ακόμα ενισχυμένο πρωινό, αποφασίσαμε να δούμε μια λιγότερο προβεβλημένη πλευρά της Ζακύνθου. Κατευθυνθήκαμε στα Λιθάκια στη νότια πλευρά του νησιού για να δούμε την Leeda’s farm. O λόγος για μια φάρμα που ανήκει στον Διονύση και την Λήδα, οι οποίοι την περιποιούνται, την διατηρούν και φιλοξενούν καλεσμένους.

O Διονύσης, συνταξιούχος του ΝΑΤ και ένας από τους πρώτους ανθρώπους που είδε, όπως ο ίδιος μας διηγήθηκε ως εμπειρογνώμονας (μηχανικός) το πλοίο που ναυάγησε στην ομώνυμη παραλία, μας ξενάγησε σε κάθε γωνιά της φάρμας. Στα περιβόλια που έχει φυτέψει τομάτες (από τις πιο νόστιμες που έχω φάει ποτέ), αγγούρια, κολοκύθια, πορτοκαλιές, λεμονιές και άλλα οπωροκηπευτικά. Πλάι τους ζούσαν διάφορα οικόσιτα ζώα όπως γουρούνια, γαϊδούρια, πάπιες και κότες.

Αφού απολαύσαμε ένα νοστιμότατο πικ νικ ανάμεσα σε ελιές με προϊόντα που παράγει η φάρμα, κάναμε την τελευταία στάση του ταξιδιού στις Leeda’s Villas. Πρόκειται για υπερπολυτελείς κατοικίες μέσα στο πράσινο με θέα το Μαραθονήσι. Κατοικίες από τις οποίες δεν έχεις κανένα λόγο να βγεις κατά τη διάρκεια της παραμονής σου πέρα από το να κολυμπήσεις στη θάλασσα.

travelgo.gr

Μετά από μια μίνι στάση στη χώρα της Ζακύνθου για μάντολες και άλλα τοπικά προϊόντα (στις αποσκευές μας είχαμε ήδη το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο «Contessina» που παράγεται στους ιδιόκτητους ελαιώνες της οικογένειας Μωραΐτη, το οποίο απέσπασε χρυσό βραβείο για τις υψηλές πολυφαινόλες του και ασημένιο για την ποιότητά του στα Berlin Global Olive Oil Awards) κατευθυνθήκαμε στο αεροδρόμιο Διονύσιος Σολωμός για την πτήση που θα μας επέστρεφε στην Αθήνα.

Το τριήμερο είχε δυστυχώς φτάσει στο τέλος του (δυστυχώς στο πρόγραμμά μας δεν προλάβαμε να εντάξουμε το spa του ξενοδοχείου, του οποίου οι θεραπείες φέρουν την υπογραφή της βραβευμένης εταιρείας Aegeo και είναι εμπνευσμένες από τη μυστικιστική διαδικασία του καλλωπισμού της Βενετίας και της παλιάς Ζακύνθου). Στις αποσκευές μας, όμως, εκτός από τα προαναφερθέντα είχαμε χωρέσει την εμπειρία του να μένεις σε ένα ξενοδοχείο με αριστοκρατικό στιλ όπως αυτού του Contessina Suites & Spa, τις βουτιές στο μαγικό Ναυάγιο και εικόνες μιας Ζακύνθου που μας συστήθηκε από την αρχή.