«Ελλάδα, διακοπές που σου αλλάζουν τη ζωή»: Nωρίτερα η πρώτη καμπάνια του ΕΟΤ για τη φετινή τουριστική σεζόν.
Παρουσιάστηκε και επίσημα νωρίτερα η πρώτη καμπάνια για τη φετινή τουριστική σεζόν, προκειμένου να πειστούν άνθρωποι, κάθε ηλικίας, να επισκεφθούν κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού την Ελλάδα.
«Ελλάδα, διακοπές που σου αλλάζουν τη ζωή» αναφέρεται, μεταξύ άλλων, στο μήνυμα της καμπάνιας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), η οποία έκανε τα αποκαλυπτήριά της το πρωί της Πέμπτης (11/5) στην αίθουσα συνεντεύξεων του Οργανισμού παρουσία του υπουργού Τουρισμού Βασίλη Κικίλια, της προέδρου του ΕΟΤ Άντζελας Γκερέκου και εκπροσώπων φορέων του τουρισμού της χώρας στον ΕΟΤ, στο πλαίσιο του απολογισμού του έργου του οργανισμού την περίοδο 2019-2023.
Το μήνυμα της καμπάνιας
«Τι γεύση έχει η ντομάτα όταν πλένεται στη θάλασσα; Πώς νιώθεις όταν βουτάς από ψηλά βράχια σε κρυστάλλινο νερό; Γιατί να χορέψεις αγκαλιά με αγνώστους; Ο ΕΟΤ έχει όλες τις απαντήσεις. Οι διακοπές στην Ελλάδα δεν είναι και εύκολη υπόθεση…
Σκαλιά να ανεβείς, άμμο να περπατήσεις, κόκορες να σε ξυπνούν, ήλιος καυτός, δρόμοι χωμάτινοι, χωριά στο πουθενά, γεύσεις ασυνήθιστες. Αυτές όμως οι «δυσκολίες» που προκύπτουν από την ανέγγιχτη φύση, την απλότητα και αυθεντικότητα της χώρας είναι που κάνουν τις διακοπές εδώ, μια ανεπανάληπτη εμπειρία ζωής.
Αυτή την πλευρά της Ελλάδας θέλησε να παρουσιάσει φέτος ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, δείχνοντας στους ταξιδιώτες πως η χώρα μάς μπορεί ακόμα να προσφέρει, μέσα από τους ανθρώπους και τη φύση τής, εμπειρίες πέρα από τις κλασσικές. Όπως για παράδειγμα τη γεύση μιας κατακόκκινης ντομάτας πλυμένης στο θαλασσινό νερό, ενός μονοπατιού που βγάζει στην πιο όμορφη, κρυφή παραλία ή μιας βραδιάς σε ένα τρελό πανηγύρι κάποιου νησιού.
Εμπειρίες τόσο μοναδικές που ενδεχομένως κάποιοι δεν έχουν ξαναζήσει ποτέ στη ζωή τους. Η καμπάνια Greece. A life-changing experience θα προβληθεί σε διεθνή μέσα επικοινωνίας σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού».