Travelgo
sun-solid Αθήνα
Tue 12.2°C
Clouds

Ξενοδοχεία: Πόλεμος προσφορών κι αλλαγή στρατηγικής

BEST OF
Κείμενο: Travelgo Team
Ξενοδοχεία: Πόλεμος προσφορών κι αλλαγή στρατηγικής

Πώς η πλατφόρμα www.hotelsrsv.com θα κάνει τη διαφορά για τους ξενοδόχους.

Μια δήλωση που έκανε πριν λίγο καιρό ο Υπουργός Τουρισμού, άναψε φωτιές, αλλά περιέγραψε και μια πραγματικότητα που όσο πλησιάζουμε στο καλοκαίρι αντιλαμβανόμαστε όλο και περισσότερο…

“Οι στόχοι για το 2021 είναι "θεωρητικοί", καθώς το τοπίο παραμένει ασαφές, τόνισε ο Υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, μιλώντας σήμερα το πρωί στο ΘΕΜΑ 104,6. Όπως είπε, βρισκόμαστε σε lockdown στην πλειονότητα των χωρών και, ως εκ τούτου, κανένας δεν σκέφτεται να προγραμματίσει τις διακοπές του. 

Θεωρεί ωστόσο βέβαιο ότι φέτος θα αυξηθεί ο ανταγωνισμός, διότι η προσφορά θα είναι μεγαλύτερη από τη ζήτηση. «Το αποτέλεσμα αυτού του συνδυασμού είναι ότι θα πέσουν οι τιμές και οι επιλογές θα είναι μεγαλύτερες», επεσήμανε ο κ.Θεοχάρης, υπογραμμίζοντας ότι φέτος είναι απαραίτητη μια έντονη καμπάνια για να προσελκύσουν οι προορισμοί κόσμο, με τις προσφορές να είναι αναγκαίες.

Τα περισσότερα ξενοδοχεία φέτος το καλοκαίρι, μικρότερα ή μεγαλύτερα, θα ανοίξουν. Ακόμη κι όσοι προτίμησαν το 2020 να μείνουν κλειστοί, δεν έχουν την πολυτέλεια να κάνουν το ίδιο για δεύτερη χρονιά. Με μεγαλύτερη προσφορά κλινών, ακόμη κι αν η ζήτηση αυξηθεί λίγο, είναι δεδομένο πως η πίτα θα μοιραστεί σε πολύ περισσότερους. Άρα τελικά, αυτό που θα πάρει ο καθένας ως μερίδιο, ίσως να είναι ακόμη πιο μικρό από πέρσι. Κι όσο περνάει ο καιρός και τα ξενοδοχεία δεν βλέπουν κρατήσεις, ειδικά από το εξωτερικό, θα συμβεί δυστυχώς αυτό που περιέγραψε ο Υπουργος Τουρισμού. Οι τιμές θα πέφτουν, οι προσφορές θα αυξάνονται, ο Έλληνας πελάτης θα διαπραγματεύεται ζητώντας... τα πάντα απο τον ξενοδόχο.

Πώς θα μπορούσε να αντιδράσει σε αυτές τις πρακτικές αλλά και στον επερχόμενο κανιβαλισμό των τιμών ο Έλληνας ξενοδόχος; Κερδίζοντας κρατήσεις νωρίς κι επιλέγοντας μια διαφορετική τακτική απέναντι στον πελάτη; Όσο νωρίτερα, τόσο φθηνότερα. Ένα moto που έκανε σημαία το www.18-24.gr τα τελευταία χρόνια κι απέδωσε τα μέγιστα στην ελληνική αγορά. 

Έχοντας ακολουθήσει μια τελείως διαφορετική στρατηγική από τους περισσότερους, κατάφερε να γίνει ο μεγαλύτερος ΟΤΑ στην Ελλάδα, απευθυνόμενος πλεον σε όλες τις ηλικίες πελατών.

Η στρατηγική αυτή, που τα προηγούμενα χρόνια απέδωσε στα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία τη μέγιστη δυνατή πληρότητα, είναι η ίδια που φέτος μπορεί να “σώσει την παρτίδα” για τα συνεργαζόμενα με την πλατφόρμα καταλύματα. Για να μη φτάσει ο ξενοδόχος στο τέλος να ρίξει τις τιμές και να έχει και ελάχιστες κρατήσεις.

Για τη συνεργασία με τα ξενοδοχεία και την σωστή διαχείριση αλλά κυρίως την έγκαιρη λήψη κρατήσεων, η ομάδα του 18-24 δημιούργησε το www.hotelsrsv.com. Με περισσότερα από 500 ξενοδοχεία να έχουν ήδη μπει στην πλατφόρμα, οι επιθετικές λύσεις αλλά κι η μεγάλη πρόσβαση στην ελληνική αγορά, καθιστούν την ένταξη στην πλατφόρμα αναγκαιότητα για κάθε ξενοδοχείο.

gazzetta
gazzetta insider reader insider