Travelgo
ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ
    sun-solid Αθήνα
    Sat 25.4°C
    Clear

    Οφείλουμε να σκεφτούμε θετικά και να νιώσουμε... καλοκαίρι

    BEST OF
    Κείμενο: Travelgo Team
    Οφείλουμε να σκεφτούμε θετικά και να νιώσουμε... καλοκαίρι

    Oι λύσεις για οικονομικές διακοπές, αλλά κυρίως για το καλύτερο value for money που μπορείς να βρεις στην τουριστική αγορά, έρχονται μέσα από το www.18-24.gr.

    Μπορεί οι σχεδόν τρεις μήνες της καραντίνας να μας πήγαν πίσω οικονομικά, να μας έβγαλαν από τον βηματισμό μας και να μας αποσυντόνισαν, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι από δω κι εμπρός πρέπει να ξύνουμε τις πληγές που μας δημιούργησε η προηγούμενη περίοδος. Αντιθέτως, επιβάλλεται να κάνουμε βήματα, ίσως κι άλματα προς τα εμπρός. Η σκέψη αυτή για μια κίνηση ακόμη κι ένα άλμα προς τα εμπρός κυριαρχούσε το τελευταίο διάστημα στην ομάδα του 18-24 Travel.

    Μια νέα πλατφόρμα με πολλές περισσότερες δυνατότητες είχε αρχίσει να κατασκευάζεται εδώ και δύο χρόνια. Η καραντίνα δεν άλλαξε το πλάνο και το χρονοδιάγραμμα. Έστω κι εν μέσω καραντίνας, το νέο www.18-24.gr είναι στον αέρα από τα τέλη του Απρίλη.

    Σε ένα κλάδο που έχει σχεδόν ισοπεδωθεί, για κάποιους το ποτάμι δε γυρίζει πίσω. Ακόμη κι αν φέτος το καλοκαίρι η κίνηση είναι μειωμένη, οι λύσεις για οικονομικές διακοπές, αλλά κυρίως για το καλύτερο value for money που μπορείς να βρεις στην τουριστική αγορά, έρχονται μέσα από το www.18-24.gr.

    Ήδη τα τελευταία χρόνια, το κοινό είχε αυξηθεί πάρα πολύ, ξεπερνώντας το ταμπού του ονόματος, αφού πλέον η πρώτη ηλικιακή κατηγορία σε κρατήσεις ήταν το 25-34, ο κόσμος δηλαδή που ταξιδεύει περισσότερο.

    Και παρότι το ταξίδι στο εξωτερικό, που γνώρισε μεγάλη άνθηση λόγω κυρίως των low cost εταιρειών, φαντάζει δύσκολο για το επόμενο τρίμηνο, στην Ελλάδα πράγματα δεν θα μείνουν στάσιμα. Με τη σταδιακή επάνοδο της αγοράς, ο κόσμος αρχίζει και μπαίνει και σε καλοκαιρινή ψυχολογία. Οφείλει να σκεφτεί θετικά και να νιώσει ..καλοκαίρι.

    «Το σοκ της πανδημίας ήταν μεγάλο. Από την πρώτη στιγμή όμως αποφασίσαμε να μην κάνουμε πίσω. Ένα project που το δουλεύεις δυο χρόνια οφείλεις να το ολοκληρώσεις και να μην λάβεις υπόψιν το κακό σενάριο. Ήδη η απόφαση μας δικαιώνει. Έχουμε ένα ολοκληρωμένο σύστημα κράτησης ταξιδιών, είτε πρόκειται για διακοπές, είτε για επαγγελματικό ταξίδι. Περισσότερα ξενοδοχεία, άμεση πρόσβαση στον πελάτη, διαρκής ενημέρωση της πλατφόρμας με νέα ξενοδοχεία. Έχουμε δημιουργήσει μια ολοκληρωμένη λύση για τον πελάτη, άλλα και για τον ιδιοκτήτη ξενοδοχείου ή και μικρού καταλύματος. Κι από τις αρχές του Ιούνη, βγαίνουμε στην επίθεση».

    Η πλατφόρμα «φορτώνει» καθημερινά δεκάδες ξενοδοχεία, στη φάση αυτή κυρίως στην Ελλάδα. Πέρα από το «παραδοσιακό» target group πελατών, πλέον στόχος είναι κι οι οικογενειακές διακοπές, στοχεύοντας σε ένα κοινό που μέχρι τώρα είχε συνηθίσει σε περισσότερο «συμβατικούς» τρόπους κρατήσεων.

    Αυτό που δεν άλλαξε για την ώρα, είναι το moto: Όσο νωρίτερα τόσο φθηνότερα! Επόμενος στόχος είναι η αγορά του εξωτερικού. Η προσπάθεια επέκτασης στον εισερχόμενο τουρισμό, είναι κάτι που είχε ληφθεί υπόψιν στο στρατηγικό σχεδιασμό της νέας πλατφόρμας. Κάτι τέτοιο όμως δεν θα μπορούσε να γίνει μέσα από το brand που γνωρίζουμε.

    Σύντομα λοιπόν θα δούμε κι ένα νέο website να λανσάρεται στην ευρωπαϊκή αγορά, ακόμη κι αν η χρονιά στον εισερχόμενο τουρισμό δείχνει καταδικασμένη.

    Ετοιμαστείτε για το www.thegreeks.com!

    gazzetta
    gazzetta insider reader insider