Travelgo
sun-solid Αθήνα
Sun 16.1°C
Clouds

18-24 Travel: Όλοι μαζί μπορούμε να σώσουμε το φετινό καλοκαίρι

BEST OF
Κείμενο: Travelgo Team

Η διάσημη ταξιδιωτική πλατφόρμα έχει έτοιμο πλάνο για την επόμενη μέρα, όποτε κι αν αυτή έρθει και μας θέλει όλους δίπλα της.

Η περίοδος που βιώνουμε είναι δύσκολη για όλους. Όχι μόνο για αυτά που μέχρι τώρα έχουμε ζήσει, αλλά και γιατί δεν γνωρίζουμε καν τι θα συμβει ειδικά στον τουριστικό κλάδο το επόμενο διάστημα. Σίγουρα θα περάσουμε μια πολύ δύσκολη περίοδο το καλοκαίρι του '20, που ίσως επεκταθεί και στο καλοκαίρι του '21. Ακόμη κι αν πάμε σε σταδιακή άρση της καραντίνας, αυτό δε σημαίνει πως θα έχουμε ένα έστω “υπαρκτό” τουριστικά καλοκαίρι.

Οι ερωτήσεις που προκύπτουν από την όλη κατάσταση είναι πολλές:

> Θα λήξει η καραντίνα το Μάιο, τον Ιούνιο ή αργότερα;
> Πότε θα ξεκινήσουν οι πτήσεις από το εξωτερικό;
> Θα ανοίξουν τα σύνορα κι αν ναι από και προς ποιες χώρες;
> Θα επιβιώσουν οι εταιρείες charter; Ήδη όλοι οι μεγάλοι tour operators δεν υπολογίζουν τη φετινή χρονιά. Mέριμνα τους είναι πρώτα να γλιτώσουν τη χρεοκοπία κι έπειτα να δουν τι θα γίνει το '21.
> Ακόμη κι αν αρχίσουν να πετoύν αεροπλάνα, σε πόσο καιρό θα επανέλθουν στα κανονικά δρομολόγια (από όσες εταιρείες δεν χρεοκοπήσουν);
> Θα επιτραπεί η πληρότητα στο maximum ή θα υπάρχουν περιορισμοί στην πληρότητα των μέσων μεταφοράς (αεροπλάνα, πλοία, λεωφορεία) με συνέπεια την αύξηση του κόστους μεταφοράς, άρα και των εισιτηρίων; 

Είναι κατανοητό, πως αν κάποια στιγμή γίνει προσπάθεια να επαναλειτουργήσει ο τουριστικός τομέας φέτος, η ξένη αγορά θα είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Ιταλία, Γαλλία, Ισπανία και φυσικά Κίνα, είναι αγορές που δεν θα τις δούμε στην Ελλάδα.

Αν κι εφόσον υπάρξει έστω μια στοιχειώδης κίνηση, αυτή θα μπορούσε να προέλθει μόνο από την Ελλάδα. Κι αυτό υπό προϋποθέσεις και με πολλά ερωτηματικά.

> Πότε θα γίνουν οι Πανελλήνιες; Οι συγκεκριμένες εξετάσεις επηρεάζουν πάρα πολύ τόσο τον οικογενειακό προγραμματισμό, όσο και το πότε εν τέλει θα προγραμματίσουν τυχόν διακοπές οι απόφοιτοι.
> Οι ακτοπλοϊκές εταιρείες θα ακολουθήσουν τον καλοκαιρινό σχεδιασμό των δρομολογίων ή για λόγους κόστους θα μείνουν με τα χειμερινά δρομολόγια;
> Πόσο θα αυξηθεί το ποσοστό ανεργίας στην Ελλάδα; Ο κόσμος που θα χάσει τη δουλειά του θα έχει προτεραιότητα την επιβίωση κι όχι τις διακοπές.

Είναι σαφές πως άμεση απάντηση σε αυτά τα ερωτήματα δεν μπορούμε να έχουμε. Αυτό που επιβάλλεται να έχουμε, είναι σχέδιο κι εναλλακτικές, και φυσικά γρήγορα αντανακλαστικά. Είναι σίγουρο πως πάρα πολλά καταλύματα στην Ελλάδα δεν θα ανοίξουν φέτος το καλοκαίρι.

Αν, όμως, ανήκετε στην κατηγορία αυτών που θα παλέψουν, μπορούμε να το παλέψουμε μαζί. Ξέρουμε όλοι, πως θα είναι ζήτημα επιβίωσης και φυσικά η προσπάθεια σε πολλές περιπτώσεις δεν θα είναι να βγάλουμε έστω και μικρό κέρδος, αλλά να περιορίσουμε τη ζημιά. Ο ανταγωνισμός στις τιμές, εάν κι εφόσον υπάρξει καλοκαίρι, θα είναι τεράστιος και δεν μπορούμε να πάμε με τη λογική πόσα χρειαζόμαστε για την επιχείρηση και τις ανάγκες μας, αλλά με το τι τελικά θα μπορεί να δώσει ο κόσμος. Και φυσικά ούτε με τη λογική βλέποντας και κάνοντας. Θα πρέπει να κυριαρχήσει το “των φρονίμων τα παιδιά...”.

Όπως γνωρίζετε, η πλατφόρμα κρατήσεων του 18-24, έχει τα τελευταία χρόνια ηγετική θέση στην ελληνική αγορά. Κι αυτό γιατί έχει βασιστεί στο κοινό που αναζητά τις καλύτερες τιμές.

Θέλουμε να συνεργαστούμε μαζί σας. Να ενσωματώσουμε το κατάλυμα σας στην πλατφόρμα μας. Να σώσουμε αυτό το καλοκαιρί. Για αυτό αν ανοίξει έστω και λίγο η αγορά, εμείς θα είμαστε άμεσα στον αέρα:

> Με τις καλύτερες συμφωνίες με τις ακτοπλοϊκές εταιρείες.
> Με εναλλακτικό πλάνο δρομολογίων σε κάθε περίπτωση, έτοιμο στην πλατφόρμα.
> Με άμεση πρόσβαση στο εν δυνάμει κοινό, σε όλη την Ελλάδα.
> Χωρίς να χρειαστούμε χρόνο να τυπώσουμε, να μοιράσουμε, να ενημερώσουμε μεταπωλητές.
> Απευθείας στον υπολογιστή του καθενός, με digital διαφήμιση κι ένα έτοιμο πελατολόγιο των τελευταίων χρόνων που ξεπερνά τους 200.000 πελάτες.
> Με μια νέα πλατφόρμα μεταφρασμένη σε έξι γλώσσες, ώστε να είμαστε έτοιμοι για την παραμικρή κίνηση από το εξωτερικό.

Αν κάποιος μπορέσει να αυξήσει τις πωλήσεις σας φέτος, αυτοί θα είμαστε εμείς. 

Ελάτε σε επαφή ώστε να δούμε άμεσα πώς θα το πετύχουμε! Δείτε περισσότερα εδώ!

gazzetta
gazzetta insider reader insider