Το www.18-24.gr εγκαινίασε την τηλεοπτική διαφημιστική του καμπάνια με το πρώτο σποτ που προβλήθηκε την Κυριακή 19/05
Με κεντρικό μήνυμα «Όσο νωρίτερα, τόσο φθηνότερα» η δημοφιλής πλατφόρμα κρατήσεων επιβεβαιώνει πως το ταξίδι δεν είναι πολυτέλεια αρκεί κάποιος να επιλέξει έξυπνα, γρήγορα και οικονομικά.
Από το 2004 με ισχυρή παρουσία στην ελληνική αγορά και με συνεχή ανοδική πορεία, το on line travel agency χάρη στον συνδυασμό υπηρεσιών που προσφέρει κατάφερε να εξασφαλίζει στους πελάτες του τις πιο ανταγωνιστικές τιμές της αγοράς, καταρρίπτοντας τον μύθο για την σχέση τιμής και ποιότητας.
Ο κ. Γιώργος Καρανάσιος, CEO του www.18-24.gr, δηλώνει: «Μετά την επιτυχημένη μας πορεία στο digital marketing η τηλεόραση ήταν για μας το επόμενο βήμα, έχοντας στόχο να επικοινωνήσουμε στο κοινό αυτό που αντιπροσωπεύουμε όλα αυτά τα χρόνια. Για να μπορέσει κάποιος να ταξιδέψει δε σημαίνει ότι θα χρειαστεί να ξοδέψει πολλά χρήματα, αρκεί να θυμάται ότι όσο νωρίτερα επιλέξει, τόσο φθηνότερα θα βρει».
Την τηλεοπτική προβολή του 18-24 travel ανέλαβε η BGM OMD, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες media στην Ελλάδα: «Είμαστε ενθουσιασμένοι για τη νέα συνεργασία μας με το www.18-24.gr! Στόχος της έμπειρης ομάδας της BGM OMD, είναι να παράσχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας για την ενίσχυση του awareness και την ενδυνάμωση του www.18-24.gr στην ελληνική αγορά! Θα συνδράμουμε με τον καλύτερο τρόπο στην προσπάθεια τους να κατακτήσουν και τον τηλεοπτικό αέρα!»
Δείτε το πρώτο τηλεοπτικό σποτ εδώ: