Μπορεί να ξεκίνησε απευθυνόμενο σε νεαρές ηλικίες όμως τα τελευταία χρόνια το www.18-24.gr κερδίζει όλο και μεγαλύτερο έδαφος στην αγορά των online travel agencies έχοντας κατακτήσει πια όλες τις ηλικίες.
Μπορεί να ξεκίνησε απευθυνόμενο σε νεαρές ηλικίες όμως τα τελευταία χρόνια το www.18-24.gr κερδίζει όλο και μεγαλύτερο έδαφος στην αγορά των online travel agencies έχοντας κατακτήσει πια όλες τις ηλικίες.
Οι εκπληκτικά χαμηλές τιμές στα πακέτα διακοπών που προσφέρει έστρεψαν γρήγορα το ενδιαφέρον και μεγαλύτερου ηλικιακού κοινού να αναζητά το www.18-24.gr για τις διακοπές του. Αυτή τη στιγμή το πελατολόγιο του είναι πιο κοντά στις ηλικίες 35-45 και όπως όλα δείχνουν το ποσοστό του κοινού αυξάνεται συνεχώς. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι όσοι επέλεξαν τη δημοφιλή πλατφόρμα κρατήσεων για τις εκδρομές τους όταν ήταν 18 χρονών σήμερα είναι 32 και συνεχίζουν να την επιλέγουν για τις διακοπές τους. Οι φοιτητικές εκδρομές έγιναν city breaks και διακοπές στην άδεια του καλοκαιριού. Όλοι όσοι αναζητούσαν ένα διάλειμμα από την εξεταστική και μια ευκαιρία για πάρτι, τώρα αναζητούν μια «παύση» από τις επαγγελματικές υποχρεώσεις και μια απόδραση από τους ρυθμούς της καθημερινότητας.
Το www.18-24.gr κάθε χρόνο μεγαλώνει και μαζί του τόσο οι άνθρωποι που το εμπιστεύονται όσο και η λίστα των προορισμών του. Και αυτός είναι ακόμα ένας λόγος για τον οποίο αυξάνεται συνεχώς το ποσοστό των ανθρώπων που επιλέγουν για τις διακοπές τους. Οι προορισμοί έχουν ξεπεράσει τους 100 σε Ελλάδα και εξωτερικό και προστίθεται συνεχώς και οι νέοι. Οι συνεργασίες με ξενοδοχεία τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρώπη ξεπερνούν τις 8000 και όλα αυτά διατηρώντας πάντα τις τόσο προσιτές τιμές για όλους στα ολοκληρωμένα πακέτα διακοπών που προσφέρει.
Οι τόσο χαμηλές τιμές στα ολοκληρωμένα πακέτα διακοπών, αποτέλεσαν κίνητρο για να το εμπιστευτεί και το πιο απαιτητικό κοινό των 35-45 σπάζοντας τα ταμπού της ηλικίας.
Ένας ακόμη λόγος είναι φυσικά το σύνολο των υπηρεσιών που προσφέρει. Είναι η μοναδική πλατφόρμα κρατήσεων που παρέχει ολοκληρωμένα πακέτα διακοπών αφού συνδυάζει εισιτήριο και διαμονή. Αυτό έχει αποτέλεσμα να γλιτώνει ο πελάτης χρόνο (…που δεν του περισσεύει) αλλά και χρήμα (…που επίσης δεν του περισσεύει). Έτσι δε χρειάζεται να σπαταλάει κανείς το χρόνο του προσπαθώντας να βρει φθηνά εισιτήρια και μετά να ψάχνει διαμονή, όταν έχει τη δυνατότητα να τα έχει όλα σε ένα πακέτο και μάλιστα με αρκετές επιλογές για να διαλέξει αυτό που του ταιριάζει.
Και για όσους αναρωτιούνται εύλογα γιατί το όνομα 18-24 παραμένει το ίδιο ακόμη και τώρα που άλλαξε τo target group του, η απάντηση είναι απλή. Γιατί όνομα που κερδίζει δεν το αλλάζεις! Άλλωστε το ταξίδι δεν έχει ηλικία, ούτε η διάθεση γι’ αυτό!